I.Boice | Iranian Boice Community


سلام و شب بخیر.....

در آخرین ساعات 2014 به سر میبریم......

یادش به خیر چه سالی بود!!! تو سال گذشته کلی اتفاق افتاد که خیلیاش خوب و خوشحال کننده بود و چندتاش ناراحت کننده که حالا کاری نداریم....

به هر حال , اگه کسی هستید که عین این پست رو در سال گذشته هم دیدید, خدا رو شکر میکنم که توی یه سال همه بازدید کننده هامون رو حفظ کردیم و راضی نگه داشتیم.



نظرات شما عزیزان:

houra
ساعت23:35---13 دی 1393
سلام اقا هادي خوبين اميدوارم با اين همه زحمتي كه براي ما ميكشين خسته نشده باشيدبابت پستايي كه گذاشتيد واقعا دستتون درد نكنه عاليه عالي بودن شرمنده كه من نتونستم بيام و نظر بدم اخه يه مشكليبرام پيش اومد كه توي نظري كه براي پوران جون دادم توضيح دادم اميدوارم كه بتونم زود زود بيام و نظر بدم راستي سال نوي ميلادي شما و پوران جونم خيلي خيلي مبارك از همينجا به وران جونم تبريك مميگم ايشالا كه هر شال موفق تر از سال قبل باشيد بازم دستتون خيلي خيلي درد نكنه ممنون
پاسخ:خیلی ممنون...منم یه تشکر ویژه از شما دارم که همیشه با نظارتتون ما رو دلگرم میکردید ^_^ ایشالا زودتر مشکلتون هم حل بشه و با خیال راحت تری بتونید به وب ما سر بزنید....امیدوارم سال خوبی رو پیش رو داشته باشی


کوثر
ساعت14:53---11 دی 1393
سلام ممنون از پست های خوبتون یه سوال یونگ هوا برادر یا خواهر داره؟؟؟؟
پاسخ:خواهش میکنم....یه بردار که 4سال ازش بزرگتره


شین وو
ساعت11:15---11 دی 1393
عاقا سال نو شما هم مبارک ...صد سال به این سال هااااااااا
جدا قاطی کردم! من دیگه تو عید خودمون هیچی تبریک نمیگم ...آخه همه سهمیه تبریکم رو واسه سال نو میلادی خرج کردم...جدا هرکی بهم میرسه میگه ساله نو مبارک بابا ترکیدم دیگه !ووییییی!
خخخخ شوخی کردم داداش خسته نباشی
پاسخ:خخخخخ سال نو شما هم مبارک.......والا من خودم تا پارسال از ماه های میلای یه دونه ژوئن رو میدونستم!!! منتها به خاطر اخبار و برنامه ها شدیم دو تاریخه!!! به خاطر همینم دوتا عید میگریم....سهمیه عید نوروزت رو هم نگه دار برا خودت ^_^ سلامت باشی خواهر


مهسا19
ساعت3:33---11 دی 1393
سال نوی همگی مبارک
دست آقا هادی گل و پوران عزیزم هم برای همه ی زحمتاشون درد نکنه امیدوارم موفق باشین
دم همه ی بویسای دوس داشتنیم گرم که من یکی کلی کنارتون خوش بودم و لذت بردم
از همه مهمتر خود سی ان که با وجودش باعث شد همه ی این اتفاقای خوب بیفته
امیدوارم سال های سال (حداقل تا 100 سال دیگه ) همینجوری پابرجا بمونه...
پاسخ:تحت تاثیر قرار گرفتم :(( تو هم همیشه با نظراتت ما رو خوشحال و دلگرم میکردی....امیدوارم سال خوبی داشته باشی


آرامیس
ساعت21:30---10 دی 1393
سال نو میلادی مبارک باشه. من یکی از اینایی هستم که گفتی. راستش من یه کم ایرادگیر و دیر پسندم! ولی وب تو با همراهی و کمک پوران در سال 2014 واقعا عالی بود.خسته نباشی. امیدوارم پست 2016 رو تو وبت ببینم
پاسخ:بعله!!! یه بار مورد لطف دیرپسندیتون قرار گرفتم *_^ ولی خیلی خوشحالم که یه سال تموم اینجا با بازدید و نظراتت حمایتومن کردی


دارتانیان
ساعت21:28---10 دی 1393
ممنون از همه ی زحماتتون! خیلیییییییییییییییییی عالییییییییییییییییییی بودین هر دوتون ! بازم ممنونم
پاسخ:خواهش میکنم ^_^


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: چهار شنبه 10 دی 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com